Tvorba úspěšného e-shopu na míru
Proč vytvořit eshop na míru a nevzít pronájem hotového řešení?
I my Vám můžeme nabídnout již hotovou verzi eshopu. Vytvoření by bylo rychlé, pouze by se zpracovávala originální grafická podoba Vašeho eshopu.
Důležité jsou úpravy, které Vám pomohou zachovat Vaši výhodu na trhu. Úpravy by měly směřovat k tomu, aby jste své obchodní praktiky nemusel přizpůsobovat nějaké šabloně hotového eshopu, ale eshop přizpůsobyt Vám.
V praxi se setkáváme i se zákazníky, kteří prosazují opak, vyhlédnou si nějaký eshop nebo web a nejraději by jej zkopírovali 1:1, se všemi i zjevnými nedostatky. Takový někdy jsou i naši zákazníci
Výhody vytvoření profesionálního e-shopu
- Možnost měsíčního pronájmu e-shopu nebo nákup doživotní licenceŽivotnost eshopu lze definovat takto: Co 2-3 roky by měl být proveden redesign s výměnou verze PHP u které je podpora vývojářů 2 roky. Její udržitelnost je 5 - 7 let. Nejstarší náš provozovaný eshop byl 14 let. To je ale spíše zajímavost. Tam je již vše špatně jak po marketingové stránce tak technologické.
- Odpovídá legislativě ČR
- Je vyvíjen podle potřeb reálných prodejců z čech
- Přizpůsobte e-shop, ne své potřeby! Můžete si nechat zhotovit úpravy odpovídající Vaší specifikaci. Nemusíte tedy opouštět Vaší marketingovou výhodu v prodeji.
- Navrhneme vhodné úpravy v návaznosti na Vaše potřeby fungování eshopu.
- Dbáme na rychlost načítání obsahu a validnost stránek
- 30 dnů na zkoušku zdarma. Láká Vás podobná nabídka eshopu konkurence? Máte ji u nás také. Nicméně za 30 dnů si možná osaháte ovládání administrace, podíváte se jak fungují a vypadají objednávky, ... . To zda vám bude eshop vyhovovat, bude vhodný pro Váš sortiment zboží a služeb. Bude fungovat SEO. Pohrnou se objednávky. ... To za 30 dnů nezjistíte. O tom Vás musíme přesvědčit my. "Podobnou nabídku 30 dnů testování tedy berte stejně jako my s mírným úsměvem".
Marketing, B2B- B2C komunikace
- Affiliate marketing
- Newsletter
- Slevové kódy
- Cenové hladiny, individuální rabaty registrovaných zákazníků, velkoobchodní prodej. Nastavení individuální ceny pro značky, skupiny produktů nebo i pro jednotlivé produkty eshopu.
- Akční slevy, akce typu 1+1, Novynky, Výprodej, Bazar, ...
- Exportní XML Feedy pro srovnávače cen (Heureka, Zboží, ...)
- Stažení objednávek do skladové evidence. Úprava formátu dle konkrétní obchodní aplikace
- Import katalogu produktů/ceníků velkoobchodu do katalogu e-shopu. xml, xls, txt, ...Připraveny jsou pomocné impotrní tabulky z kterých se data postupně načítají. Upravíme Vám skripty pro formát dat Vašich dodavatelů.
- Uživatelský přehled objednávek a možnost jejich opakování.V přípravě
- Cenové hladiny a pobídky k dosažení další slevy.
- Limit objednávky pro dopravu zdarma.
- On-line zavedení objednávek dopravy "Zásilkovna".
- Individuální doprava na vybrané zboží. Některé zboží pro své limity lze přepravovat pouze speciální dopravou (potraviny, nadměrné náklady, ...).
- Archiv produktů a náhrady za již neprodávané zboží, alternativy zboží v jiné značce, doplňky nabízeného zboží
- Návody a jiné dokumenty ke stažení
- On-line platební metody: Comgate, PayGo, PayPal, REVO, GP webpay (Pay MUZO), ...
Design a obrázky
- Hotové šablony
- Originální design na míru
- Rozlišení i pro mobily a tablety, Responzivní design
- Náhledy a velké obrázky: Velikosti náhledů a detailů jsou definovány při zakládání projektu zákazníka. Odrážejí schválený grafický návrh a potřeby na zobrazovaný detail.
- Další obrázky v galerii produktuPočet obrázků neomezem, doporučení vkusu je do 10 dalších náhledů.
- Výce formátů náhledu obrázku u produktu eshopu. Vedle klasických jpg obrázků jsou náhledy generovány do alternativních formátů (WebP formátu od Google, AV1 avif) Menší datová náročnost a rychlejší načtení stránek eshopu.
Položky katalogu a různá nastavení
- Počet produktů neomezen
- Archiv a doporučené náhrady za již nevyráběné zboží
- Možnost přidání dalších měn a převod podle kurzu.
- Vatianty produktů. Stejný produkt v jiném množství, barvě, balení. Produkty mají samostatný skladový kód.
- Přiřazení dokumentů k položce katalogu. Návody k použití, Záruční nebo technické listy, jiná dokumentace
- Různé členění menu. Násobné zanoření kategorií
- Doplňkové menu. Sezóní produkty. Výběr podle použitelnosti.
- Akce zboží - definovaný limit časem, definovaný limit počtem kusů.
- Prodej zboží v různých jednotkách
- Možnost prodeje celých balení v jednotkových cenách
- Definování vhodnosti/použitelnosti u produktů
- Výběrové vlastnosti produktů např. u potravin definování přítomnosti alergenů
SEO optimalizace eshopu
Eshop je připraven pro provádění kroků vedoucích k zlepšení pozic ve vyhledávacích portálech.
- Automaticky generované description
- Správné strukturování html kódu stránek.
- Popis obrázků, předgenerovaný podle jména produktu nebo definován vlastní.
- Automatické generování Sitemap.xml