SEO optimalizace webových stránek, příprava a nasazení PPC kampaní
SEO optimalizace pro vyhledávače
SEO (search engine optimization) se označují úkony, které vedou ke zlepšení pozice odkazu URL adresy (www stránky) po zadání klíčových slov nebo fráze ve fultextovém vyhledávači (Google, Seznam.cz, Bing, ... ) .
O SEO se dá říci, že jde o neustálý proces úprav a kontroly vlivu na pozice. Provádění by mělo být dlouhodobé.
Základní úkony k SEO
Úkony jsou provedeny při vytvoření nových www stránek nebo celkovému redesignu.
- Indexace. Zaregistrování URL adresy vytvořených stránek do katalogu.
- Úprava obsahu při redesignu
- Validace a přístupnost stránek
- Responzivita stránek. Rozlišení pro různá zařízení: chytré telefony, tablety, TV, PC, ...
- Zabezpečení stránek. https protokol
Pokračující úkony v SEO
Úkony jsou provedeny následně po zhodnocení předchozích úprav.
- Zlepšování výkonu stránek. Rychlost načítání stránek, objem přenesených dat, odezvy serveru,...
- Úprava obsahu a struktury stránek. Vkládání dalších klíčových slov
- Off-page faktory: Budování zpětných odkazů
PPC reklamní kampaně
PPC reklama (pay per click) je chápána jako platba za přístup (klik) na Váš odkaz z banneru nebo reklamního textu. V ČR jsou zadávány reklamní PPC kampaně zejména Google Ads a Sklik od Seznam.cz.
Zde je reklama na klíčová slova nabízena v podobě aukce. Cena se tak zvedá s konkurencí reklamovaného slova.
- Definování cílů PPC reklamy
- Posouzení vhodnosti PPC pro daný web
- Návrh klíčových slov
- Vedení PPC kampaně a její vyhodnocení